Okres trwania gwarancji jest określony w karcie gwarancyjnej dołączonej do urządzenia i może wynosić od 24 do 48 miesięcy, w zależności od konkretnego produktu. Szczegółowa lista produktów wraz z okresem gwarancyjnym jest dostępna na stronie internetowej producenta.
Należy jednak pamiętać, że istnieją wyjątki od powyższych terminów gwarancji:
- Akumulatory objęte są 6-miesięczną gwarancją.
- Sprzedawane części zamienne są objęte 3-miesięczną gwarancją.
Niektóre części ulegają naturalnemu zużyciu podczas eksploatacji i nie podlegają gwarancji. Wśród tych części znajdują się między innymi: bezpieczniki termiczne, szczotki elektrografitowe, linki napędowe, paski klinowe, uchwyty narzędziowe oraz końcówki robocze elektronarzędzi (np. piły tarczowe, wiertła, frezy itp.).
Opis procedury gwarancji:
W celu złożenia reklamacji gwarancyjnej należy skontaktować się z producentem. Zgłoszenia należy kierować na adres mailowy: serwis@dedra.pl. W wiadomości e-mail należy załączyć:
- Dowód zakupu
- Skan wypełnionego formularza reklamacyjnego
Formularz reklamacyjny:
https://dedra.pl/data/include/cms/uploads/docs/Others/Formularz_reklamacyjny_v2.0RODO.pdf
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie producenta.