• Zwroty i reklamacje

W naszym sklepie internetowym priorytetem jest pełne zadowolenie naszych klientów. Rozumiemy, że czasem mogą pojawić się sytuacje, które wymagają zwrotu lub reklamacji zakupionego produktu. Dlatego chcemy przedstawić Ci jasne i uczciwe zasady dotyczące zwrotów i reklamacji, abyś czuł się pewnie i komfortowo korzystając z naszych usług. Dokładne zasady związane z odstąpieniem od umowy oraz reklamacjami mozna znaleźć w §7, §8 i §9 Regulaminu sklepu.


Zwroty:

1. Prawo do zwrotu:
  • Masz prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Pamiętaj, że towar nie możę posiadać śladów użytkowania. 
  • Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Kupującym uprzywilejowanym, z tytułu umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu - w granicach dopuszczonych przez prawo - jest wyłączona.

2. Procedura zwrotu (zwrotu można dokonać na dwa sposoby):

Szybki i łatwy zwrot przez Furgonetka.pl*

W szybki i łatwy sposób można zwrócić towar kożystając ze strony zwrotów dostępnej pod odresem:

https://furgonetka.pl/zwroty/72fc7d03-8b65-476a-abcc-a6c51e0d3419

  • Wprowadź swój adres e-mail aby znaleźć Twoje zamówienie
  • Wybierz produkty, które chcesz zwrócić
  • Określ szczegóły przesyłki
  • Zapakuj i wyślij paczkę zwrotną
(Koszt zwrotu ponosi klient.)

*Tą metodą moża zwrócić tylko produkty, których długość nie przekracz 150 cm, oraz waga gabarytowa jest mniejsza niż 50 kg. Paczkę należy spakować w karton o kształcie prostopadłościanu, zaklejony taśmą w sposób niepowodujący odkształceń

Samodzielny zwrot:
  • Wypełnij formularz odstąpienia od umowy sprzedaży. Możesz skorzystać z naszykowanego przez nas wzoru znajdującego się pod poniższym linkiem:
Wzór PDF formularza odstąpienia od umowy

PDF.png

Wzór DOCX formularza odstąpienia od umowy

DOC.png
  • Zapakuj i wyślij towar waz z formularzem zwrotu na adres: 
AMO Oskar Ostrowski
Olimpijska 48/15

80-180 Gdańsk

(Koszt zwrotu ponosi klient.)

  • Będziemy bardzo wdzięczni, jeśli podasz także przyczynę zwrotu. Pozwoli nam to poprawić jakość i czytelność naszych ofert, dzięki czemu następnym razem Ty lub inny kupujący uniknie nietrafionych zakupów.

3. Zwrot środków:

  • Po otrzymaniu zwracanego towaru i jego pozytywnej weryfikacji zwrócimy Ci kwotę odpowiadającą wartości zwracanego produktu. Zwrot środków zostanie dokonany w taki  taki sam sposób, w jaki została dokonana płatność przez Kupującego w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  • Zwrot środków dokonamy niezwłocznie - nie później niż 14 dni od odstąpienia od umowy sprzedaży.

Reklamacje:

1. Procedura reklamacyjna:

  • Jeśli zakupiony produkt jest wadliwy, prosimy o niezwłoczne zgłoszenie reklamacji. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i podaj numer zamówienia oraz szczegółowy opis problemu.
2. Ocena reklamacji:
  • Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego nasz zespół dokładnie oceni sytuację i podejmie działania mające na celu jak najszybszego i satysfakcjonującego rozwiązania problemu.