Potrzebujesz wyceny spersonalizowanej? Nie ma czego szukasz? Skontaktuj się z nami: sklep@budmaniak.pl
-
Zwroty i reklamacje
W naszym sklepie internetowym priorytetem jest pełne zadowolenie naszych klientów. Rozumiemy, że czasem mogą pojawić się sytuacje, które wymagają zwrotu lub reklamacji zakupionego produktu. Dlatego chcemy przedstawić Ci jasne i uczciwe zasady dotyczące zwrotów i reklamacji, abyś czuł się pewnie i komfortowo korzystając z naszych usług. Dokładne zasady związane z odstąpieniem od umowy oraz reklamacjami mozna znaleźć w §7, §8 i §9 Regulaminu sklepu.
Zwroty:
1. Prawo do zwrotu:
- Masz prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Pamiętaj, że towar nie możę posiadać śladów użytkowania.
- Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Kupującym uprzywilejowanym, z tytułu umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu - w granicach dopuszczonych przez prawo - jest wyłączona.
2. Procedura zwrotu (zwrotu można dokonać na dwa sposoby):
Szybki i łatwy zwrot przez Furgonetka.pl*
W szybki i łatwy sposób można zwrócić towar kożystając ze strony zwrotów dostępnej pod odresem:
https://furgonetka.pl/zwroty/72fc7d03-8b65-476a-abcc-a6c51e0d3419
- Wprowadź swój adres e-mail aby znaleźć Twoje zamówienie
- Wybierz produkty, które chcesz zwrócić
- Określ szczegóły przesyłki
- Zapakuj i wyślij paczkę zwrotną
*Tą metodą moża zwrócić tylko produkty, których długość nie przekracz 150 cm, oraz waga gabarytowa jest mniejsza niż 50 kg. Paczkę należy spakować w karton o kształcie prostopadłościanu, zaklejony taśmą w sposób niepowodujący odkształceń
Samodzielny zwrot:
- Wypełnij formularz odstąpienia od umowy sprzedaży. Możesz skorzystać z naszykowanego przez nas wzoru znajdującego się pod poniższym linkiem:
Wzór DOCX formularza odstąpienia od umowy
- Zapakuj i wyślij towar waz z formularzem zwrotu na adres:
Olimpijska 48/15
80-180 Gdańsk
(Koszt zwrotu ponosi klient.)
- Będziemy bardzo wdzięczni, jeśli podasz także przyczynę zwrotu. Pozwoli nam to poprawić jakość i czytelność naszych ofert, dzięki czemu następnym razem Ty lub inny kupujący uniknie nietrafionych zakupów.
3. Zwrot środków:
- Po otrzymaniu zwracanego towaru i jego pozytywnej weryfikacji zwrócimy Ci kwotę odpowiadającą wartości zwracanego produktu. Zwrot środków zostanie dokonany w taki taki sam sposób, w jaki została dokonana płatność przez Kupującego w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Zwrot środków dokonamy niezwłocznie - nie później niż 14 dni od odstąpienia od umowy sprzedaży.
Reklamacje:
1. Procedura reklamacyjna:
- Jeśli zakupiony produkt jest wadliwy, prosimy o niezwłoczne zgłoszenie reklamacji. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i podaj numer zamówienia oraz szczegółowy opis problemu.
- Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego nasz zespół dokładnie oceni sytuację i podejmie działania mające na celu jak najszybszego i satysfakcjonującego rozwiązania problemu.